Teslimat ve İade Koşulları

Sipariş verilen ürün 3 iş günü içerisinde kargoya verilir.Siparişleriniz Horoz Lojistik ile gönderilir. Tüm vergiler ve ücretler standart gönderim ücretine dahildir.

Sipariş verdikten sonra sizlere tarafımızdan onay maili gönderilir, lütfen gönderilen bu maili inceleyerek, bütün bilgilerin doğru olduğundan emin olunuz. Eğer bilgilerinizde herhangi bir yanlışlık bulunuyorsa, bizimle onlinemagaza@tilia.com.tr üzerinden irtibata geçiniz.

Siparişinizi kargo firmasına teslim ettiğimizde, verdiğiniz e-mail adresinize siparişinizi takip edebileceğiniz takip numaranız size ulaşır. Bu şekilde kargo firmasının web sitesinden siparişinizi takip edebilirsiniz.Siparişiniz teslim edildiğinde, kargo yetkilisi eşliğinde paketinizi açıp kontrol edebilirsiniz. Ezilmiş, yırtılmış, açılmış, ıslanmış vb. olan paketlerde beklenmedik bir durum ya da sorunlu ürünle karşılaşırsanız, paketi teslim almayınız, kargo yetkilisine tutanak tutturarak, paketin kargo şirketi tarafından tarafımıza iade edilmesini sağlayınız.

Sipariş Durumu

Siparişinizin durumunu, misafir olarak giriş yapmayıp üyelik açtıysanız ne zaman isterseniz Hesabım sayfanızdan kontrol edebilirsiniz. Siparişinizi tamamladıktan sonra değiştirmek ya da iptal etmek istiyorsanız, bize onlinemagaza@tilia.com.tr adresinden ulaşarak değişiklik talebinizi iletebilirsiniz. Eğer ürününüz kargoya verilmediyse, talebiniz değerlendirilmeye alınarak, en kısa sürede size geri dönülecektir.

Değişim ve İade Şartları

Eğer satın aldığınız üründen memnun degilseniz ve geri iade etmek istiyorsanız, siparişinizdeki ürün veya ürünleri; sipariş tesliminden itibaren 14 gün içerisinde faturanız ile birlikte iade edebilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürünleri, https://onlinemagaza.tilia.com.tr/iade-formu linkindeki iade formunu doldurarak, siparişi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde ürünle birlikte geri gönderebilirsiniz. İade talebi önceden form yolu ile bildirilmeyen ürünler kesinlikle iade alınmayacaktır.Satın aldığınız ürünlerin iade edilebilmesi için ürünün tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş ve kullanılmamış olması, etiketlerinin, logolarının zarar görmemiş olması gerekmektedir. Ürünler ekibimiz tarafından kontrol edilerek zarar görmemiş olduğundan emin olunacaktır. Ürüne ait aksesuarlar varsa iade edilmesi zorunludur. Bu şartlara uymayan iadeler kabul edilmeyecek ve size karşı ödemeli olarak geri gönderilecektir.İade kargonuz bize ulaştığında size e-posta ile bilgi verilecektir. İade ettiğiniz ürünlerin iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra kabul edilen iade taleplerine ait geri ödemeler, kredi kartıyla yapılmış ise ödeme yapılan kredi kartına 7 iş günü içinde yapılmaktadır. Ödemenin kredi kartına taksit seçeneği ile yapıldığı takdirde ise ürün bedeli taksit adedi kadar bölünerek her ay ödemenin yapıldığı kredi kartına iade edilecektir. Bu uygulama; onlinemagaza.tilia.com.tr tarafından değil, bankanız tarafından belirlenmiştir.

İadeleriniz anlaşmalı olduğumuz Horoz Lojistik tarafından alınacaktır.

Hasarlı Ürünler

Satın aldığınız üründe bir hata olduğunu düşünüyorsanız, bizlerle onlinemagaza@tilia.com.tr üzerinden iletişime geçiniz Ürünü iade süresi içerisinde tarafımıza gönderdiğiniz takdirde, gerekli kontroller yapılacak ve stoklarda bulunması halinde ürün/ürünlerin değişimi yapılacaktır. Ürün/ürünlerin stoklarımızda olmaması halinde ise siparişiniz iade edilerek, para iadesi işlemi gerçekleştirilecektir. Kullanım hatalarından kaynaklanan sorunlardan onlinemagaza.tilia.com.tr sorumluluk kabul etmemektedir.